RETOURNEREN
BETAALMETHODE
Wanneer kan ik iets retourneren?
Na het plaatsen van uw bestelling wordt er automatisch contact met u opgenomen via ons whatsapp nummer.
Hier zult u een betaalverzoek via IDEAL ontvangen.
Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling verpakt en verzonden, vervolgens zult u een track en trace code ontvangen via whatsapp en email.
Â
RETOUNEREN
- Producten moeten binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling van ons worden geretourneerd.
- Producten moeten in originele staat en niet gebruikt zijn.
- Alle retourzendingen moeten de originele doos in originele staat, accessoires en een retourformulier bevatten.
Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de verzendkosten van de retourzending. Je kunt het pakket versturen via een postdienst naar keuze. Zodra we je geretourneerde artikelen in originele staat hebben ontvangen en geregistreerd, beginnen we met de verwerking van je verzoek tot omruiling of terugbetaling. We betalen de verzendkosten van het nieuwe product dat naar de klant wordt gestuurd volgens ons retourbeleid.Â
Hoe begint u met een retourzending of omruiling?
1. Stuur een whatsapp om de retourzending of omruiling te starten en vermeld het volgende:
Uw bestelnummer - te vinden in de bevestigingsmail van uw bestelling.
2. Reden waarom je het product aan ons wilt retourneren. Alle artikelen moeten in originele staat worden geretourneerd en de labels moeten intact zijn.
3. U kunt uw retourzending naar een koerier van uw keuze brengen. Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de retourkosten bij het ruilen van kleur of maat.
4. Na ontvangst van je retourzending zullen we deze inspecteren en verwerken in overeenstemming met ons retourbeleid. Eventuele terugbetalingen worden gedaan via dezelfde methode als de oorspronkelijke transactie.
Tenzij we het artikel per ongeluk hebben geleverd of het artikel defect of beschadigd is, is de klant verantwoordelijk voor de retourkosten. Je kunt het pakket dan versturen via een postservice naar keuze. Zodra we je geretourneerde artikel(en) in originele staat hebben ontvangen en geregistreerd, beginnen we met de verwerking van je restitutie volgens ons retourbeleid.
Het geretourneerde artikel blijft jouw verantwoordelijkheid totdat het ons heeft bereikt. Vergeet niet om een bewijs van verzending aan te vragen, zodat je bewijs hebt dat je het hebt verzonden als je retourzending zoekraakt in de post. We sturen je een e-mail zodra we je retourzending in originele staat hebben ontvangen in ons magazijn. Zodra we je retourzending hebben ontvangen, storten we het bedrag terug op je oorspronkelijke betaalwijze. Dit gebeurt meestal binnen 7 werkdagen, maar helaas kunnen we volgens ons retourbeleid geen invoerrechten, belastingen of verzendkosten terugbetalen. We doen ons best om alle retourzendingen te accepteren en retourzendingen hoeven niet in de originele verpakking te zitten. In het onwaarschijnlijke geval dat een artikel in een ongeschikte staat aan ons wordt geretourneerd, kan het zijn dat we het moeten terugsturen.Â
LEVERING
Onze leveringen worden uitgevoerd door PostNL, een vertrouwde partner met een bewezen track record van betrouwbare leveringen. Met PostNL kun je gemakkelijk je pakketten volgen en ze op tijd verwachten. We streven ernaar om je bestelling snel en veilig bij je thuis te bezorgen, zodat je kunt genieten van een probleemloze winkelervaring.
Voor 16.00 uur besteld, morgen in huis
Je bestelling wordt de volgende dag geleverd als je op werkdagen voor 18:00 uur bestelt en alle producten in je bestelling op voorraad zijn. Je pakket wordt dinsdag geleverd als je op zaterdag of zondag bestelt.
De huidige levertijd van een product wordt vermeld als het niet op voorraad is.
De levertijd van het langst leverbare product wordt aangegeven als je bestelling uit meerdere producten bestaat. Tijdens het bestelproces, zowel op de overzichtspagina als in de orderbevestiging, wordt deze levertijd duidelijk aangegeven.Â
Â